Pages

Thursday, December 10, 2009

ဂ်င္းနဲ႕ စတုိင္ ဘာကုိေရြးမလဲ

တကယ္ေတာ့ ဒီအေၾကာင္းအရာေလးကုိ ေရးခ်င္ေနတာ ၿပီးခဲ့တဲ့ တစ္ပတ္ ကတည္းကပါ။ ေရးမယ္ ေရးမယ္နဲ႕ အခုမွပဲ တကယ္ ေရးၿဖစ္ေတာ့တယ္။ အေၾကာင္းအရာက ဒီစင္ကာပူမွာ ကၽြန္မ ရုံးတက္တဲ့အခါ အ၀တ္အစား ၀တ္ဆင္တာနဲ႕ ပတ္သက္လုိ႕ပါ။ အရင္က အမုွမဲ့ အမွတ္မဲ့ ေနခဲ့ရာက အခုတေလာက်မွ သတိထားမိလာတဲ့ အေၾကာင္းအရာေလးပါ။

ဘယ္ကေန ဘယ္လုိ စၿပီး သတိထားမိသြားတာလဲ ဆုိရင္ေတာ့ ကၽြန္မတုိ႕ရဲ႕ Site က အခုဆုိရင္ လုပ္ငန္း လက္စသိမ္းေနၿပီ ၿဖစ္တဲ့အတြက္ ကၽြန္မ ရုံးခ်ဳပ္ကုိ ေၿပာင္းၿပီး ေနေနရတာ အခုတစ္ပတ္နဲ႕ ဆုိရင္ သုံးပတ္ ရွိသြားပါၿပီ။ တကယ္ဆုိရင္ ကၽြန္မက အဲဒီလုိ ရုံးခ်ဳပ္ေတြမွာ တာ၀န္ ထမ္းေဆာင္ရတာမ်ိဳးကုိ သိပ္မႏွစ္သက္လွပါဘူး။ ရုံးခ်ဳပ္ေပၚမွာ ေနရတာက စိတ္က်ဥ္းက်ပ္ဖုိ႕ေကာင္းတယ္လုိ႕ ခံစားမိလို႕ပါ။ ၿပီးေတာ့ အ၀တ္အစား ၀တ္တာကမွအစ ဂရုတစုိက္နဲ႕ ၀တ္ဆင္ဖုိ႕ လုိအပ္လွပါတယ္။ ရုံးေပၚမွာ သူေဌးေတြက အၿမဲတန္းလုိလုိ ရွိေနတတ္တာ ဆုိေတာ့ သူတုိ႕မ်က္စိထဲမွာ ေထာင့္မက်ိဳးတဲ့ ပုံစံမ်ိဳး မၿဖစ္ရေအာင္ ဂရုတစုိက္နဲ႕ ေနေနရတာေလ။

ဆုိဒ္မွာ ေနတုန္းကေတာ့ ဘယ္သူ႕မွ သိပ္ဂရုစုိက္စရာ မလုိဘူးေပါ့။ အ၀တ္အစား ဆုိရင္လည္း ၀တ္ခ်င္တာ ၀တ္လုိ႕ရတယ္။ ဘယ္သူကမွလည္း ဘာမွ ေၿပာမေနပါဘူး။ လူၾကီးေတြကလည္း ဆယ္ေကြ႕ တစ္ေကြ႕မွ ဆုိဒ္ကုိ လာတာဆုိေတာ့ေလ။ ၀တ္ခ်င္တာ၀တ္ ဆုိလုိ႕ သရုပ္ပ်က္ေတြ ၀တ္လုိ႕ရတယ္လုိ႕ဆုိလုိတာ မဟုတ္ပါဘူး။ ရုံးခ်ဳပ္ေတြမွာ ၀တ္သလိုမ်ိဳး Formal က်ေအာင္ ဂရုတစုိက္ ၀တ္ဆင္ေနဖုိ႕ မလုိဘူးလုိ႕ ဆုိလုိခ်င္တာပါ။

ကၽြန္မက စတုိင္ေတြ၊ ကုဒ္ေတြ၊ စကတ္ေတြ၊ ေဒါက္ေတြနဲ႕ ေနရတာကုိ အရမ္းကုိ စိတ္က်ဥ္းက်ပ္တဲ့သူ တစ္ေယာက္ပါ။ စင္ကာပူကုိ လာရမယ္ဆုိတုန္းက ဟုိက သူေတြက စတုိင္ေဘာင္းဘီေတြပဲ ၀ယ္သြားဖုိ႕ တုိက္တြန္းၾကတဲ့အၿပင္ ဒီမွာ ေရာက္ႏွင့္ေနၾကတဲ့ အစ္မေတြကလည္း စတုိင္ပဲ ၀ယ္လာဖုိ႕ ေၿပာတဲ့အတြက္ ကၽြန္မ ဒီကုိ လာေတာ့ အမ်ားဆုံး ပါလာတာက စတုိင္ေဘာင္းဘီ၊ စတုိ္င္စကတ္ ေတြပါပဲ။ ၿပီးေတာ့ ၿမန္မာၿပည္မွာ အဂၤလိပ္စာသင္တန္းေတြ၊ အင္တာဗ်ဴးနဲ႕ ပတ္သက္တဲ့ သင္တန္းေတြ တက္ေတာ့လည္း ဆရာ၊ ဆရာမေတြက အလုပ္အင္တာဗ်ဴးသြားရင္ စမတ္က်က် ဘယ္လုိ၀တ္စား ဆင္ယင္သြားရမယ္ ဆုိတဲ့ အေၾကာင္းေတြကုိပါ သင္ေပးလုိက္ၾကတာပါ။

အင္း...... အင္တာဗ်ဴးသြားရင္ စမတ္က်က် ၀တ္ရမယ္ ဆုိလို႕ ၾကဳံတုန္း ကၽြန္မ ဒီႏုိင္ငံမွာ ပထမဆုံး အလုပ္စရတဲ့ အေၾကာင္းေလးကုိ ေၿပာၿပရဦးမယ္။ လူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ေၿပာၾကတာက အလုပ္အတြက္ အင္တာဗ်ဴးသြားမယ္ဆုိရင္ အ၀တ္အစားက စကားေၿပာတယ္။ စတုိင္က်က်၊ စမတ္က်က် ၀တ္စားသြားႏုိင္မွ ကုိယ့္ကုိ အထင္ၾကီးမယ္ စသည္ၿဖင့္ ေၿပာၾကပါတယ္။ ကၽြန္မ ဒီႏုိင္ငံမွာ ပထမဆုံး စၿပီးရတဲ့ အင္တာဗ်ဴးမွာ ကၽြန္မရဲ႕၀တ္စားဆင္ယင္သြားပုံကုိ ေၿပာၿပရရင္ေတာ့ ေတာ္ေတာ္ရီစရာ ေကာင္းမယ္ ထင္ပါတယ္။

ဒီႏုိင္ငံကုိ ကၽြန္မေရာက္လာၿပီး အလုပ္္စရွာေတာ့ တစ္ပတ္ေက်ာ္သည္အထိ ကၽြန္မဆီကုိ အင္တာဗ်ဴးက တစ္ခုမွကုိ မလာပါဘူး။ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းနဲ႕ အတူတူလာၾကတာမွာ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းက အလုပ္စေလွ်ာက္တဲ့ေန႕ ကတည္းက အင္တာဗ်ဴးေတြ စရတာပါ။ တစ္ပတ္ၾကာတဲ့အထိ ကၽြန္မဆီကုိ အင္တာဗ်ဴး တစ္ခုမွ မ၀င္ေသးခ်ိန္မွာ ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းက လူေတြ႕အင္တာဗ်ဴး ၂ခု ၃ခုေလာက္ေတာင္ ရၿပီးပါၿပီ။ ကၽြန္မလည္း ေတာ္ေတာ္ေလးကုိ စိတ္ပူစၿပဳေနပါၿပီ။ ကၽြန္မရဲ႕ CV မွာဘာမ်ား အမွားအယြင္း ရွိေနသလဲေပါ့ ။ အဲဒါနဲ႕ပဲ စိတ္ညစ္ညစ္နဲ႕ ကၽြန္မတည္းတဲ့ အိမ္ကေန ကၽြန္မရဲ႕ အစ္မ(အခုေတာ့ အတူတူေနေနပါၿပီ) အိမ္ကုိ လာၿပီးအိပ္ေရာ။ လူက စိတ္ေတြညစ္ၿပီး အီးေမးလ္ေတြ ဘာေတြလည္း စစ္ခ်င္စိတ္ကုိ မရွိေတာ့လုိ႕ အဲဒီညမွာ ဒီတုိင္းပဲ အိပ္ရာ၀င္ခဲ့ပါတယ္။ (ဒီႏုိင္ငံမွာ Short Visit နဲ႕ အလုပ္လာရွာတဲ့သူေတြရဲ႕ ခံစားခ်က္ကုိ အဲဒီလုိ လာရွာဘူးတဲ့သူေတြ နားလည္ႏုိင္မယ္ ထင္ပါတယ္။) ေနာက္ေန႕မနက္ အိပ္ရာက ႏုိးေတာ့လည္း အဲဒီလုိပါပဲ....။ ေအာက္ဆင္း သတင္းစာ၀ယ္၊ ဘာ၀ယ္နဲ႕ ေမးလ္ကုိ လုံး၀ မၾကည့္မိပါဘူး။ ကၽြန္မက အဓိက ဖုံးကုိပဲ ေမွ်ာ္ေနတာေလ။

အဲဒီလုိနဲ႕ သူငယ္ခ်င္းက နင့္အီးေမးလ္ေလးလည္း စစ္ၾကည့္ပါဦးလုိ႕ တုိက္တြန္းလုိ႕ မဖြင့္ခ်င္ ဖြင့္ခ်င္နဲ႕ ဖြင့္လုိက္ေတာ့ လားလား........ ကၽြန္မကုိ အင္တာဗ်ဴးလာဖို႕ ေခၚထားပါလား၊ ၉နာရီ အေရာက္တဲ့.....။ နာရီကုိ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ ၉နာရီက ထုိးေနၿပီ။ စင္ကာပူကုိ အခုမွ ေၿခစခ်ဘူးတဲ့ ကၽြန္မ သူတို႕ ေခၚထားတဲ့ လိပ္စာက ေ၀းလားလည္း မသိ၊ နီးလားလည္း မသိ။ ကၽြန္မ အစ္မကလည္း အိမ္မွာ မရွိပါဘူး။ သူက NUH မွာ သူနာၿပဳဆရာမပါ။ အဲဒီညမွာသူက Night Duty ဆင္းရတာေလ။

အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္မလည္း မသြားေတာ့ပါဘူး ဆုိၿပီး ကၽြန္မ အစ္မဆီက္ုိ ဖုန္းလွမ္းဆက္လုိက္ပါတယ္ ။ကၽြန္မ ဖုန္းဆက္ေတာ့ အစ္မက Duty ၿပီးလုိ႕ ေဆးရုံက အၿပန ္လမ္းမွာပါ။ ကၽြန္မက အဲဒီလုိ မသြားေတာ့ဘူး ဆုိၿပီး ဖုန္းလည္း ဆက္ေရာ သူက ကၽြန္မကုိ ဆူေတာ့တာပါပဲ။ ဒါ့အၿပင္ ကၽြန္မကုိ ဟုိရုံးကုိ ဖုန္းဆက္ၿပီး ေနာက္ထပ္ တစ္နာရီေလာက္ ေစာင့္ေပးဖုိ႕ အက်ိဳးအေၾကာင္း လွမ္းေၿပာခုိင္းပါတယ္။ ကၽြန္မကုိလည္း ခ်က္ခ်င္း ေအာက္ကုိ ဆင္းခဲ့ဖုိ႕၊ အင္တာဗ်ဴးကုိ သူနဲ႕အတူ Taxi ငွားၿပီးသြားဖုိ႕ေတြ ကုိလည္း တစ္ခါတည္း ေၿပာပါတယ္။ ကၽြန္မလည္း ကၽြန္မ အစ္မေၿပာသလုိ ဟုိရုံးကုိ ခ်က္ခ်င္း ဖုံးဆက္ၿပီး ကၽြန္မ အစ္မကုိလည္း ေၾကာက္ေတာ့ လုိတဲ့ စာရြက္စာတမ္းေတြ ယူၿပီး ၿမန္ၿမန္ဆန္ဆန္ပဲ ေအာက္ကုိ ဆင္းသြားလုိ္က္ပါတယ္။ ကၽြန္မ သူငယ္ခ်င္း ကလည္း ကၽြန္မနဲ႕အတူ လုိ္က္ခဲ့ေပးပါတယ္။

ကၽြန္မ ေၿပာခ်င္တာက အဲဒီမွာပါ။ ကၽြန္မအေနနဲ႕ အင္တာဗ်ဴး သြားေၿဖတယ္သာ ေၿပာတယ္။ ဘာမွလည္း မ်က္ႏွာကုိ ၿပင္ဆင္ခ်ယ္သသြားဖုိ႕ အခ်ိန္ မရွိသလုိ ၀တ္သြားစရာ ေဘာင္းဘီကလည္း မေန႕ကညက အစ္မအိမ္ကုိ လာေတာ့ ၀တ္လာတဲ့ 4quarter ဂ်င္းေဘာင္းဘီပဲ ရွိပါတယ္။ ပစၥည္းပစၥယေတြ အကုန္လုံးကလည္း ေလာေလာဆယ္ ခဏေနေနတဲ့ အိမ္မွာ ထားထားတာေလ။ (ကံေကာင္းလို႕ စာရြက္စာတမ္းေတြကုိ ကုိယ္နဲ႕ မကြာ အၿမဲ ထည့္ထည့္ယူသြားတတ္လုိ႕.........)။ မ်က္ႏွာကလည္း အိပ္ရာကႏုိး မ်က္ႏွာသစ္ၿပီးထားတဲ့ အေနအထား အတုိင္းပဲ၊ ဘာမွမရွိဘူး မ်က္ႏွာေၿပာင္နဲ႕။ စီးသြားတဲ့ ဖိနပ္ကုိလည္း ၾကည့္လိုက္ဦး။ အဲဒီတုန္းက ၿမန္မာႏုိင္ငံမွာ Scholl ကြင္းထုိးဖိနပ္က အရမ္းေခတ္စားေနတဲ့ အခ်ိန္ဆုိေတာ့ အဲဒီဖိနပ္ကုိ ၀ယ္စီးလာတာေလ။ ကဲ......4quarter ဂ်င္းေဘာင္းဘီ၊ Scholl ကြင္းထုိးဖိနပ္၊ မ်က္ႏွာကမ်က္ႏွာေၿပာင္နဲ႕ အင္တာဗ်ဴးသြားတဲ့ ကၽြန္မရဲ႕ ပုံစံကုိ ၿမင္ေယာင္ ၾကည့္ၾကေပါ့ေနာ္။

ဘယ္မွာလဲ.......အင္တာဗ်ဴးသြားရင္ ၀တ္ဖုိ႕ ဆုိၿပီး၀ယ္လာခဲ့တဲ့ ေဒါက္ေတြ၊ စတုိင္ေတြ ဘာတစ္ခုမွ ၀တ္လုိက္ခြင့္ မရဘူး။ ဒါေပမယ့္လည္း ဘာမွ မတတ္ႏုိင္ဘူးေလ၊ ဒီအတုိင္းပဲ သြားရေတာ့တာပဲ။ သြားဗ်ဴးရမယ့္ Position က Site Engineer Position ပါ။ ဟုိေရာက္ေတာ့ သူေဌး ကုိယ္တုိင္က ဗ်ဴးတာပါ။ သူေမးတဲ့ ေမးခြန္းေတြထဲမွာ အဓိကက ဆုိဒ္ထဲမွာကၽြန္မ ထမ္းေဆာင္ရတဲ့ တာ၀န္ေတြအေၾကာင္း ဆုိေတာ့ ကၽြန္မအတြက္က ေၿဖဆုိရတာအရမ္းကုိ လြယ္ကူပါတယ္။ ကၽြန္မကလည္း ၿမန္မာၿပည္မွာ Site Engineer လုပ္ေနရာကေန ပူပူေႏြးေႏြး အလုပ္ထြက္လာခဲ့တဲ့သူ ဆုိေတာ့ေလ။ ၀တ္စားသြားတဲ့ ပုံစံ အဆင္အၿပင္ကလည္း သူ႕မ်က္လုံးထဲမွာ Site Engineer ရာထူးနဲ႕ ေတာ္ေတာ္ကုိက္ညီေနပုံ ရပါတယ္။

သိတယ္မုိ႕လား.......... Site Engineer ဆုိတာမ်ိဳးက စုတ္စုတ္ ၿပတ္ၿပတ္ ေပေပ ေတေတ ေနရတဲ့ အၿပင္ ေယာက်ာ္းေလးေတြနဲ႕ ယဥ္ေဘာင္တန္းၿပီး အလုပ္ လုပ္ရတာ ဆုိေတာ့ေလ။ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္မကုိ သူေဌးက Second Interview ေတြ ဘာေတြေတာင္ မေခၚေတာ့ဘဲ ခ်က္ခ်င္းကုိ အလုပ္ခန္႕လုိက္ပါတယ္။ အင္း.....ေနာင္တစ္ခ်ိန္က်ရင္ သူနဲ႕ေန႕တုိင္း ရန္ၿဖစ္ဖုိ႕ အတြက္ ေရစက္ကပါလာလုိ႕လည္း ေနမွာေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္မ ေတြးၾကည့္မိတယ္ တကယ္လုိ႕မ်ား အဲဒီတုန္းက ကၽြန္မအေနနဲ႕ ၾကြၾကြ ရြရြ လွလွ ပပ ၀တ္စား ၿပင္ဆင္သြားမယ္ ဆုိရင္ေတာင္ သူကခန္႕ခ်င္မွ ခန္႕မယ္ထင္တယ္လို႕။ ၿပန္ေတြးၾကည့္ရင္ ရီစရာအေတာ္ေကာင္းပါတယ္။ ကၽြန္မက ေတာ့ဒီေန႕ အထိကုိ အဲဒီ ပထမဆုံး အင္္တာဗ်ဴးတုန္းက ကၽြန္မပုံစံကုိ မ်က္စိထဲက မထြက္ပါဘူး။

အဲဒီေတာ့ကာ အခုန စကားဆက္လုိ႕ အခုလက္ရွိ ကုမၸဏီမွာ ရုံးခ်ဳပ္ကုိ ေၿပာင္းရၿပီ ဆုိေတာ့ MRT စီးတာက အစ ေနရာေၿပာင္းၿပီး စီးရပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ႕ ရုံးခ်ဳပ္ရဲ႕ တည္ေနရာက Singapore ရဲ႕ Downtown Area မွာ လုိ႕ေၿပာလုိ႕ေတာ့ ရပါတယ္။ Shenton Way ေပၚက Shenton House ေပၚမွာေလ။ အရင္တုန္းကေတာ့ ဆုိဒ္ရဲ႕ တည္ေနရာက Marina Bay မွာဆုိေတာ့ Raffles ကုိအရင္စီး၊ Raffles ကေနမွတဆင့္ Marina Bay ကုိစီးလုိက္ရုံပါပဲ။ ၿပီးေတာ့လည္း အဲဒီ Raffles ကေန Marina Bay ကုိသြားတဲ့လုိင္းက လူအရမ္းရွင္းပါတယ္။ ရထားေပၚမွာ ပါလာတဲ့ တစ္ေယာက္စ၊ ႏွစ္ေယာက္စ ကလည္း Marina Bay မွာရွိတဲ့ Construction Site ေတြမွာ အလုပ္ဆင္းၾကမယ့္ Engineer ေတြ၊ အလုပ္သမားေတြခ်ည္း ပါပဲ။ မိန္းခေလးလည္း ေတာ္ေတာ္ရွားပါတယ္။ ကၽြန္မတုိ႕ ဆုိဒ္မွာ ဆုိရင္လည္း မိန္းခေလးဆုိလုိ႕ စုစုေပါင္းမွ ကၽြန္မ တစ္ေယာက္ပဲ ရွိတာပါ။

၀တ္ၾကတဲ့ အ၀တ္အစားေတြကလည္း Site သမားေတြဆုိေတာ့ သိတဲ့အတုိင္း ဂ်င္းေတြပဲ မ်ားေသာအားၿဖင့္ ၀တ္ဆင္ၾကတာမ်ားပါတယ္။ ကၽြန္မ ဆုိတဲ့သူကလည္း ဂ်င္းကုိပဲ စြဲစြဲၿမဲၿမဲ ၀တ္ဆင္ တတ္တဲ့သူဆုိေတာ့ ဆုိဒ္မွာ ေနရတာဟာ ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ အရမ္းကုိ အဆင္ေၿပပါတယ္။ ဂ်င္း ဟာ ကၽြန္မ အႏွစ္သက္ဆုံး crazy အၿဖစ္ဆုံး အ၀တ္အစား ပါပဲ။ ကၽြန္မ ကုမၸဏီ သုံးခုေတာင္ ေၿပာင္းခဲ့တဲ့သူ ဆုိေပမယ့္ ပထမ ကုမၸဏီမွာ Site Engineer လုပ္တုန္းကလည္း ဂ်င္းပဲ ေန႕တုိင္း ကၽြန္မ ၀တ္တယ္။ ဒုတိယကုမၸဏီ က်ေတာ့လည္း ရုံးေပၚမွာ လုပ္ရတာ ဆုိေပမယ့္ ကုမၸဏီက ေသးေသးေလးပါ၊ ဒါ့အၿပင္ ကၽြန္မရဲ႕ စီနီယာကအစ ေန႕တုိင္း ဂ်င္းကုိပဲ ၀တ္တာဆုိေတာ့ ကၽြန္မကလည္းေန႕တုိင္း ဂ်င္းၾကီးပဲေပါ့။ အခုလက္ရွိကုမၸဏီက်ေတာ့လည္း အလုပ္စ၀င္ကတည္းက ဆုိဒ္က ရုံးမွာစၿပီးလုပ္ရတာ ဆုိေတာ့ ထုံးစံအတုိင္းေန႕တုိင္း ဂ်င္းပဲေပါ့။

ကၽြန္မ ဒီႏုိင္ငံမွာ ေနေနတဲ့ ကာလေတာက္ေလွ်ာက္ ခုခ်ိန္ထိ အမ်ားဆုံး ၀ယ္ၿဖစ္တာကလည္း ဂ်င္းေတြခ်ည္းပါပဲ။ စတုိင္ေဘာင္းဘီတုိ႕ စတုိင္စကတ္တုိ႕ကုိ တစ္ခါမွ ေယာင္လုိ႕ေတာင္ မ၀ယ္ၿဖစ္ပါဘူး။ ၿမန္မာၿပည္ကေန ၀ယ္လာခဲ့တဲ့ စတုိင္ေဘာင္းဘီေတြကလည္း ပုံမက် ပန္းမက်နဲ႕ ကၽြန္မ တစ္ခါမွကုိ ရုံးကုိ မ၀တ္ၿဖစ္တဲ့ အၿပင္ ၿမန္ၿမန္ ေဟာင္းသြားေအာင္ ဆုိၿပီး တစ္ခါတစ္ေလ အိမ္မွာေနရင္း ၀တ္ပစ္လုိက္ပါတယ္။ အဲဒီလုိနဲ႕ ဆုိဒ္မွာသာသာ ယာယာ ေနေနရင္း ၿဗဳန္းစား ဒုိင္းစားၾကီး ရုံးခ်ဳပ္ကုိ ေၿပာင္းရမယ္လည္း ဆုိေရာ ကၽြန္မမွာ ရုံးခ်ဳပ္ကုိ၀တ္ဖုိ႕ စတုိင္က်က် ေဘာင္းဘီဆုိတာ တစ္ထည္မွ မရွိပါဘူး။ တနဂၤေႏြည က်မွ ကၽြန္မသိရတာ ဆုိေတာ့ အဲဒီအခ်ိန္က်မွ ေဘာင္းဘီ ထြက္ရွာဖုိ႕ကလည္း မလြယ္ေတာ့ပါဘူး။

အဲဒီလုိနဲ႕ ရုံးခ်ဳပ္ကုိသြားေတာ့ MRT ကလည္း Raffles အထိမသြား ရေတာ့ဘဲ Tanjong Pargar MRT မွာဆင္းၿပီး Shenton Way ကုိ ေရာက္ေအာင္ လမ္းၿပန္ေလွ်ာက္ ရပါတယ္။ ရုံးခ်ဳပ္ကုိ စၿပီးသြားတဲ့ ေန႕ကဆုိရင္ ရီဖုိ႕ေတာင္ ေကာင္းပါတယ္။ Tanjong Pargar MRT ကေနဆင္းၿပီး Robinson Road ကုိအထြက္ Exit တစ္ေလွ်ာက္လုံးမွာ ဂ်င္းေဘာင္းဘီ ၀တ္ထားတာဆုိလုိ႕ ကၽြန္မတစ္ေယာက္ပဲ ရွိမယ္ ထင္ပါတယ္။ ကၽြန္မရဲ႕ ေရွ႕ေနာက္၀ဲယာ တစ္ေလွ်ာက္က လူေတြ အကုန္လုံးကုိ ၾကည့္လုိက္ေတာ့ ဟား........ အားလုံးက ၀တ္စားထားၾကတာမ်ား လန္ထြက္ေနတာပါပဲ။ တစ္ခ်ိဳ႕မ်ားဆုိရင္ ရုံးလာတယ္လုိ႕ မထင္ရပဲ ရုပ္ရွင္ရုိက္ဖုိ႕ လာသလားလုိ႕မ်ားေတာင္ ထင္ရပါတယ္။

ဒီႏုိင္ငံက လူေတြက အ၀တ္အစား၀တ္တဲ့ ေနရာမွာေတာ့ ေတာ္ေတာ့္ကုိ စမတ္က်က် ၀တ္စားတတ္ၾကတာကုိ ေတြ႕ရပါတယ္။ ကၽြန္မ အဲဒီ Exit တစ္ေလွ်ာက္မွာ ေတြ႕ရတဲ့သူေတြ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက Robinson Road နဲ႕ Shenton Way တစ္ေလွ်ာက္မွာ အလုပ္ဆင္းၾကရမယ္ ့သူေတြပါ။ အၿဖဴေတြလည္း ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား ပါပါတယ္။ တကယ္ဆုိရင္ ကၽြန္မဆုိတဲ့ သူက သူမ်ားေတြ ၀တ္တာစားတာကုိ စိတ္၀င္တစားနဲ႕ စပ္စပ္စုစု လုိ္က္ၾကည့္တတ္တဲ့သူေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ အဲဒီေန႕ကေတာ့ ထူးထူးၿခားၿခားၾကီးကုိ သတိထားမိလုိက္ တာပါ။ အဲဒါနဲ႕ ကၽြန္မလည္း မေနသာေတာ့ပါဘူး။ ရုံးကၿပန္တဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ စတုိင္ေဘာင္းဘီ ရွာေဖြေရး စတင္ရပါေတာ့တယ္။

ကၽြန္မ တစ္ခုကံေကာင္းတာက ကၽြန္မတုိ႕ ကုမၸဏီက Construction Company ဆုိေတာ့ အ၀တ္အစားနဲ႕ ပတ္သက္လုိ႕ တင္းတင္း က်ပ္က်ပ္ စည္းကမ္းခ်က္ေတြ မရွိတာပါပဲ။ ဒါေပမယ့္လည္း ကၽြန္မ အေနနဲ႕က ေန႕တုိင္း Site မွာ၀တ္သလုိမ်ိဳး ေန႕တုိင္း ဂ်င္းၾကီးပဲ ၀တ္ေနလို႕လည္း ဘယ္သင့္ေတာ္ပါ့မလဲေနာ္။ ေရာမ ေရာက္ရင္ ေရာမလုိ က်င့္ရမယ္ ဆုိတဲ့ စကားလုိပဲ ကုိယ္နဲ႕ အဆင္ေၿပမယ့္ စတုိင္ေဘာင္းဘီကုိ ရေအာင္ရွာ၀ယ္ၿပီး ရုံးကုိ အလ်ဥ္းသင့္သလုိ ၀တ္၀တ္သြားရပါတယ္။ စ၀တ္သြားတဲ့ေန႕ တုန္းကမ်ားဆုိရင္ ေတာ္ေတာ္ကုိ မေနတတ္ မထုိင္တတ္ ၿဖစ္တာပါ။ ဒါေပမယ့္လည္း မတတ္ႏုိင္ဘူးေလ၊ ၀တ္ရတာပါပဲ။

ကၽြန္မ အေနနဲ႕ ေနာက္ထပ္ အံ့ၾသစရာတစ္ခု ထပ္ေတြ႕ရတာက ေသာၾကာေန႕ ရုံးတက္ေတာ့ MRT ေပၚက အဆင္းမွာ ထူးထူးၿခားၿခား သတိထားလုိက္မိတာ လူတုိင္းလုိလုိက ဂ်င္းေတြ ၀တ္ထားၾကတာ ကုိပါ။ အားလုံးကလည္း အရင္ေန႕ေတြက ထက္ လြပ္လပ္ေပါ့ပါး ႏုပ်ိဳလန္းဆန္း ေနၾကသလိုပါပဲ။ ကၽြန္မလည္း မေနႏုိင္ေတာ့ ေန႕ခင္းထမင္းဆုိင္မွာ ကၽြန္မတုိ႕ ရုံးက စလုံးမတစ္ေယာက္ကုိ ေမးၾကည့္လုိက္ေတာ့.....ဟုတ္တယ္တဲ့၊ ဒီ စင္ကာပူမွာ ရုံးေတြက ေသာၾကာေန႕ တစ္ရက္ပဲ ဂ်င္းကုိ ၀တ္ဆင္ခြင့္ၿပဳတာတဲ့။ ဒါေပမယ့္ Construction Company ေတြကေတာ့ ရပါတယ္၊ ဘာပဲ၀တ္၀တ္တဲ့။ ဟူး...........ေတာ္ပါေသးရဲ႕ ေနာ္။ ကၽြန္မ ဟာ Civil Engineer တစ္ေယာက္ ၿဖစ္ေနၿပီး ဒီႏုိင္ငံမွာ ရွိတဲ့ Construction Company ေတြမွာ အလုပ္လုပ္ခြင့္ရလုိ႕.....။ ႏုိ႕မုိ႕လုိ႕ကေတာ့ ကၽြန္မ မ၀တ္ခ်င္တဲ့ စတုိင္ေတြ၊ စကတ္ေတြ၊ ေဒါက္ေတြနဲ႕ ပဲ ေန႕တုိင္းသာ ရုံးတက္ေနရမယ ္ဆုိရင္ေတာ့လား.......စိတ္က်ဥ္းက်ပ္စရာ ေကာင္းလုိက္မယ့္ၿဖစ္ၿခင္း။

ကၽြန္မကေတာ့ အခုအခ်ိန္အထိ ဘယ္လုိ ေနရာ ဘယ္လုိ အေၿခအေနမ်ိဳးနဲ႕ ရုံးကုိပဲ တက္ရတက္ရ..... ကၽြန္မကုိမ်ား ရုံးသြားခါနီး “ဂ်င္းနဲ႕စတုိင္ ဘာကုိေရြးမလဲ” လုိ႕ ေမးလာခဲ့ရင္ ကၽြန္မ မဆုိင္းမတြ ေၿဖလုိက္မိမွာကေတာ့ “ဂ်င္း” လုိ႕ ပါပဲလို႕။

6 comments:

M said...

Hi Little Sis, Hooray!!
Paid visit to your site.
Carry on....

nguwahwin said...

ေတာ္ေသးတာေပါ့... ေမာလိုက္တာ ဖတ္ရင္းနဲ႔... :P

SHWE ZIN U said...

ညီမငယ္အင္ၾကင္းေရ

အမလည္း ငယ္ငယ္တုန္းကေတာ႔ ဂ်င္းႀကိဳက္တယ္

ခ်စ္ၾကည္ေအး said...

Jean ပဲ ႀကိဳက္တယ္ ဝတ္မွာပဲ...:D

ေမာင္မိုး said...

ပထမ ဂ်င္းေတြကို ခေရဇီေပါ႔။ ေနာက္ေတာ႔ စတိုင္ေဘာင္းဘီေတြအရမ္းၾကိဳက္ခဲ႔တယ္။ အခုက်ေတာ႔ ဂ်င္းမွ ဂ်င္းျဖစ္ေနျပီ။

kiki said...

အမ လည္း ၊ စတို္င္ေတြ မလိုင္ေတြ မၾကိဳက္ဘူး ..
ေပါ့ပါးလြတ္လပ္တာ ကိုပဲ ၾကိဳက္တယ္